MGL1NO201 Norsk 2 GLU 1-7
Alle versjoner:
MGL1NO201 (2025—2026)
MGL1NO201 (2024—2025)
MGL1NO201 (2023—2024)
MGL1NO201 (2022—2023)
MGL1NO201 (2021—2022)
MGL1NO201 (2020—2021)
MGL1NO201 (2019—2020)
Emnekode: MGL1NO201
Emnenavn: Norsk 2 GLU 1-7
Undervisningssemester: Vår
Steder: Bergen
Studieår: 2024–2025
Undervisningsspråk: Norsk
Studiepoeng: 30 poeng
Enkeltemne: Nei
Forkunnskapskrav
Norsk 1
Anbefalte forkunnskaper
Litteratur og leseopplæring Norsk 1, Inn i skrift og språk Norsk 1, Språk og skriveopplæring Norsk 1.
Relevans i studieprogrammet
Emnet er ein valfri del av grunnskolelærarutdanninga 1. Emnet er obligatorisk om studenten ønsker grunnskolelærarutdanning 1-7 med master i norsk.
Innledning
Emnet Norsk 2 GLU 1-7 består av to delemne: Tekst og kontekst og Språk og mangfald. Studentar som skal ta master i norsk eller profesjonspedagogikk, skriv arbeidskrav knytt til FoU-oppgåva i dette emnet.
Læringsutbytte
Etter endt studium har studenten følgjande læringsutbytte:
Generell kompetanse
Studenten
- har innsikt i skulefagets historie og eigenart som språk-, kultur-, litteratur- og danningsfag
- kan formidle fagstoff om språk, litteratur, tekstar og medium i relevante uttrykksformer
- kan kombinere kunnskapar og ferdigheiter frå dei to delemna for å utvikle og fremme innsikt i samanhengane mellom dei ulike fagområda i norskfaget
- kjenner til norskdidaktisk forsking og utviklingsarbeid og kan drøfte forskingsetiske problemstillingar
- kan planlegge, gjennomføre og vurdere fagleg og tverrfagleg utviklingsarbeid på trinn 1-7 i samarbeid med andre
- kan skrive akademiske fagtekstar på nynorsk og bokmål og delta i norskfaglege drøftingar knytt til grunnskulelærarpraksis
Tekst og kontekst
Kunnskap
Studenten
- har inngåande kunnskap om nokre litteraturhistoriske tema frå eldre og nyare tid
- har brei kunnskap om eit utval litterære og sakprega tekstar frå ulike tider og stader, for barn, unge og vaksne
- har kjennskap til eit utval samiske tekstar
- har inngåande kunnskap om nokre litteraturdidaktiske tilnærmingar og litteraturteoretiske perspektiv av relevans for norskfaget 1-7
Ferdigheiter
Studenten
- kan bruke tekst- og litteraturkunnskap i analyse av munnlege, skriftlege og multimodale tekstar
- kan bruke tekst- og litteraturkunnskap som inngang til opplæringa i lesing, skriving og munnlegheit, og som utgangspunkt for ei heilskapleg tilnærming til norskfaget
- kan bruke tekstar som utgangspunkt for å utforske kulturelle kontekstar og livserfaringar
- kan legge til rette for variert arbeid med skjønnlitteratur og sakprega tekstar i tradisjonelle og moderne sjangrar og medium
Språk og mangfald
Kunnskap
Studenten
- har omfattande kunnskap om begynnaropplæringa og den vidare opplæringa i lesing, skriving og munnlegheit, og særleg om læringsfremjande respons og tilpassa opplæring
- har kunnskap om samisk språk og kultur, nasjonale minoritetsspråk og nabospråk i Norden
- har inngåande kunnskap om nokre sentrale tema frå norsk språkhistorie i eldre og nyare tid
- har kunnskap om språklege endringsprosessar, geografisk og sosial variasjon, normeringsproblematikk og haldningar knytt til dette.
Ferdigheiter
Studenten
- kan vurdere og anvende sentrale prinsipp for kartlegging av den faglege utviklinga til elevane, for tilpassa opplæring og for læringsfremjande respons
- kan bruke kunnskap om norsk språkhistorie, språkleg variasjon og endring slik at elevar utviklar tilhøyrsle til samfunnet og respekt for mangfald
- kan bruke kunnskap om fleirspråklegheit og fleirspråkleg praksis i tilrettelegging for ei samansett og fleirkulturell elevgruppe
- kan bruke relevante metodar og teknologi på måtar som fremjar samarbeid og fagleg progresjon i begynnaropplæringa og den vidare lese- og skriveopplæringa
- kan legge til rette for at elevar på trinn 1-7 lærer å lese og skrive tekstar i ulike sjangrar og medium, og diskutere eigne og andres tekstar med blikk for eigen skriveprosess
Følgjande læringsutbytte er knytt til FoU-oppgåva:
Kunnskap
Studenten
- har kunnskap om forskings- og utviklingsarbeid med relevans for eiga profesjonsutøving
- har oversikt over og forståing for forskingslitteratur som er aktuell for å kunne svare på vald problemstilling
Ferdigheter
Studenten
- kan formulere ei profesjonsretta problemstilling
- kan drøfte vald problemstilling i lys av relevant forskingslitteratur
- kan bruke kunnskapsoppsummering som forskingsmetode
- kan formidle og drøfte funna til kunnskapsoppsummeringa i eit profesjonsfellesskap
Generell kompetanse
Studenten
- har djup innsikt i vald fagleg/fagdidaktisk problemstilling
- kan sjå samanhengen mellom forsking og utviklingsarbeidet til skulen
- kan på eit avansert nivå analysere, formidle og samtale om faglege problemstillingar knytt til profesjonsutøvinga
Innhold
Norsk 2 GLU 1-7 er eit 30-studiepoengsemne fordelt på to delemne på 15 studiepoeng kvar. Delemnet Tekst og kontekst fokuserer på det språklege produktet: tekst og litteratur i sin historiske og kulturelle kontekst. Delemnet Språk og mangfald fokuserer på den språklege produksjonen som prosess, utført av eit mangfald av språkbrukarar, og under stadig utvikling og endring.
Tekst og kontekst
Delemnet Tekst og kontekst gir tekstkunnskap og innsikt i litteraturteori, litteraturhistorie og litteraturdidaktiske tilnærmingar, med eit særleg fokus på norskfagets tekstar og historie. Sentralt i delemnet står studentanes arbeid med eit utval litterære primærtekstar henta frå ulike epokar og kulturkrinsar.
Delemnet legg vekt på å fremme studentanes analytiske ferdigheiter i møte med tekstar i ulike sjangrar og medium, og gir inngåande kjennskap til didaktiske tilnærmingar til arbeid med tekstar og muntlige ferdigheiter i klasserommet.
Språk og mangfold
Delemnet Språk og mangfald gir innsikt i språkleg variasjon og utvikling i eit historisk og kulturelt perspektiv, samanholdt med eit elevperspektiv. Delemnet har ei historisk tilnærming til språk og normering, og legg vekt på å utvikle forståing og aksept for språkleg variasjon og mangfald.
Delemnet gir inngåande kjennskap til didaktiske tilnærmingar til tilpassa opplæring i møte med fleirspråklege elevar, i begynnaropplæringa og i den vidare lese- og skriveopplæringa.
Arbeids- og undervisningsformer
Forelesingar, seminar med aktiv studentdeltaking, gruppeseminar, barneskolepraksis og sjølvstudium. Studentane bør organisere samarbeid også utanfor obligatorisk undervisning, t.d. kollokviegrupper.
Arbeidsomfang
900 timar inkludert sjølvstudium.
Arbeidskrav
- To arbeid (med lærarrettleiing)
- Respons på medstudentar sitt arbeid
- Eitt seminarinnlegg
- Breiddetest
- Det er krav om frammøte og aktiv deltaking som oppgitt i undervisningsplanen
Følgande arbeidskrav er knytt til FoU-oppgåva:
- Inntil tre tekstutkast etter gitte kriterium
- Deltaking i grupperettleiing
- Deltaking i individuell rettleiing
Nærare opplysingar om innhald og tidspunkt for gjennomføring av arbeidskrava vil bli gitt i undervisningsplanen for faget ved studiestart. Alle obligatoriske arbeidskrav må vere godkjente før studenten kan gå opp til eksamen.
Vurderingsuttrykk arbeidskrav
Godkjent/ ikkje godkjent
Avsluttende vurdering
- Munnleg eksamen med ein dags førebuingstid, individuell.
Munnleg eksamen er todelt. Den eine delen tar utgangspunkt i ein førebudd digital presentasjon av eitt av dei obligatoriske arbeidskrava. Den andre delen er knytt til læringsutbyttebeskrivingane i emnet. Oppgåva den einskilde student skal førebu blir trekt dagen før.
Vurderingsuttrykk avsluttende vurdering
Eksamen blir vurdert med gradert karakter frå A til F, der F er stryk.
FoU-oppgåva blir vurdert til stått / ikkje stått.
Tillatte hjelpemidler
Førebuing av presentasjon: Alle
Munnleg gjennomføring: Ingen hjelpemiddel utover presentasjonen
Eksamensspråk
Norsk.
Praksis
Sjå eigen praksisplan for MGLU 1-7.
Evaluering av emnet
Emnet blir evaluert i samsvar med kvalitetssystemet for NLA Høgskolen. I tillegg kan emneansvarleg gjennomføre mindre evalueringar. Studentane kan gi tilbakemelding på emnet i samband med undervising og til emneansvarleg.
Litteratur og faglige ressurser
Book
Norsk litteraturhistorie
Andersen, P. T., Oslo, Universitetsforl, 83 sider, 2012, isbn:9788215017044,
Andersen, P. T. (2011). Norsk litteraturhistorie (2. utg., kap. 1 og 2 og s. 190-197 i kap. 6). Universitetsforlaget. (83 sider)
Book
God nok i norsk? : språk- og skriveutvikling hos elever med norsk som andrespråk
Berggreen, H., Alver, V. og Sørland, K., [Oslo], Cappelen Damm akademisk, 114 s, 2012, isbn:978-82-02-37001-5,
Del II og III (s. 61-174). (114 s)
Book
Inn i sakens prosa
Blikstad-Balas, M. og Tønnesson, J. L., Oslo, Universitetsforlaget, 69 sider, [2020]; © 2020, isbn:9788215036885,
Kap. 2 (s 32-50), 5 (s. 81 -108) og 7 (s 124 - 148) (69 sider).
Book
Norsk språkhistorie for lærarar
Budal, I. B., Stjernholm, K. og Thorvaldsen, B. Ø., Bergen, Fagbokforlaget, 133 sider, [2021], isbn:9788245020830,
Denne boka kom i ny utgave mot slutten av 2024 (blått omslag), og det er denne nye versjonen (2. utgava) vi bruker. Kap. 1-5: "Språket før norrønt", "Norrønt", ""Mellomnorsk", "Språkplanlegging på 1800-tallet", "Normering på 1900-tallet: Skolespråk, skriftspråk og skriftreformer".
Book
Språkspor : språk, stad og didaktikk
Bukve, T., Budal, I. B. og Mascetti, S., Bergen, Fagbokforlaget; Landslaget for norskundervisning, 184 s, 2023, isbn:978-82-450-4028-9,
kap. 1-10 (s. 10-194) (184 s)
Book
Det norske dialektlandskapet: Innføring i studiet av dialekter
Mæhlum, B. og Røyneland, U., [Oslo], Cappelen Damm akademisk, 100 sider (ca.), 2023, isbn:9788202746568,
Kap. 1 ("Dialektologi og sosiolingvistikk"), 2 ("Hvordan dele inn det norske dialektlandskapet"), 7 ("Dialektendringar") og 8 ("Talespråklig variasjon hos nye brukere av norsk") + dialekttekster og kart bakerst i boka. I tillegg ett av kapitla 4-6, altså enten "Austnorsk", "Trøndersk", "Vestnorsk" eller "Nordnorsk".
Book
Spillpedagogikk : dataspill i undervisningen
Skaug, J. H., Husøy, A. I., Staaby, T. og Nøsen, O., Bergen, Fagbokforlaget, 88 sider, [2020], isbn:978-82-450-3204-8,
Kap. 2-6 (88 sider).
Book
Ord og begreper i klasserommet
Ulland, G., Bergen, Fagbokforlaget, 70 sider, [2020], isbn:978-82-450-2512-5,
Innledningen og kap. 1-4.
Book Chapter
Pappesker, romskip og levende mus-pedagogikk. Undervisningsformer for en lekende tilnærming.
Karsrud, F. T., Magnhild Selås (1971-) (redaktør/forfatter av forord/bidragsyter), Pappesker, romskip og levende mus-pedagogikk. Undervisningsformer for en lekende tilnærming., Bergen, Fagbokforlaget, 188 sider, 2023, 109-130, isbn:978-82-450-4020-3,
Book Chapter
Adaptation: et litterært grensefænomen
Bruhn, J., Adaptation: et litterært grensefænomen, Aarhus, Aarhus University Press, 2018, 323-341, isbn:8771248560,
View online
Book Chapter
Vurdering av muntlighet i klasserommet
Fjørtoft, H., Kåre Kverndokken (1947-) (redaktør), Vurdering av muntlighet i klasserommet, Bergen, Fagbokforl, 356 s., cop. 2016, 119-135, isbn:978-82-450-1799-1,
Book Chapter
Kartlegging av lese- og skriveferdighet – utfordringer og muligheter
Færevåg, M. K. og Gabrielsen, N. N., Kartlegging av lese- og skriveferdighet – utfordringer og muligheter, Oslo, Gyldendal akademisk, 279 s., 2014, 231-253, isbn:9788205553743,
Book Chapter
Digitale ferdigheter – målbart i tester eller observerbart i praksis?
Gilje, Ø., Tor Arne Wølner (1948-) (redaktør), Digitale ferdigheter – målbart i tester eller observerbart i praksis?, Bergen, Fagbokforl, 381 s., cop. 2019, 33-50, isbn:978-82-450-2535-4,
Book Chapter
Norsk som reiskaps- og danningsfag
Hamre, P., Birgitte Fondevik Grimstad (1968-) (redaktør), Norsk som reiskaps- og danningsfag, Oslo, Samlaget, 306 s., cop. 2017, 13-43, isbn:978-82-521-9410-4,
Book Chapter
Del 1: Hva er egentlig leselyst?
Hennig, Åsmund, Del 1: Hva er egentlig leselyst?, Oslo, Gyldendal, 175 sider, 2019, 13-51, isbn:978-82-05-51912-1,
Book Chapter
Grenseoverskridende språkbruk. Språklige praksiser på tvers av vante kategorier
Hårstad, S., Mæhlum, B. & Ommeren, R. v., Hårstad, Stian, Mæhlum, Brit; Ommeren, Rikke van, Grenseoverskridende språkbruk. Språklige praksiser på tvers av vante kategorier, Oslo, Cappelen Damm Akademisk, 231 sider, [2021], 84-104, isbn:9788202687359,
Book Chapter
Kapittel 1: Børnelitteratur og litteratur for børn
Johansen. M. B., Martin Blok Johansen (forfatter), Kapittel 1: Børnelitteratur og litteratur for børn, Kobenhavn, Akademisk Forlag, 2019, 59-97, isbn:9788750052159,
Book Chapter
Kapittel 1: Ny status for urfolksperspektiver i skolen
Johansen, Å. M. & Sollid, H., Åse Mette Johansen (1978-) (forfatter), Kapittel 1: Ny status for urfolksperspektiver i skolen, Bergen, Fagbokforlaget Landslaget for norskundervisning, 2023, 19-41, isbn:9788245038552,
Book Chapter
Muntlig fortelling, engasjement og felleskap. Arbeid med dilemmaeventyr i et flerkulturelt klasserom
Karsrud, F. T. & Olsen, T. M., Ingeborg Eidsvåg Fredwall (1973-) (redaktør), Muntlig fortelling, engasjement og felleskap. Arbeid med dilemmaeventyr i et flerkulturelt klasserom, Oslo, Cappelen Damm akademisk, 262 sider, 2022, 89-110, isbn:9788202718848,
Book Extract
Muntlig fortelling i norskfaget
Karsrud, F. T., [Oslo], Cappelen Damm akademisk, 163 sider, [2021], 19-39, isbn:978-82-02-68807-3,
Book Chapter
Retorikk og muntlig kreativitet
Bakken, J., Retorikk og muntlig kreativitet, Bergen, Fagbokforlaget, 375 sider, 2024, 37-50, isbn:978-82-450-4829-2,
Book Chapter
Samisk i norskfaget: Flerspråklig landskap og nasjonal identitet.
Kleemann, C., Gøril Figenschou (1972-) (forfatter/redaktør), Figenschou, Gøril, Samisk i norskfaget: Flerspråklig landskap og nasjonal identitet., Oslo, Universitetsforlaget, 326 sider, [2023], 273-298, isbn:9788215058047,
22 s
Book Chapter
Leseopplæring – når leseflyten uteblir
Lundetræ, K. og Uppstad, P. H., Leseopplæring – når leseflyten uteblir, Oslo, Gyldendal, 304 sider, 2021, 130-143, isbn:978-82-05-55374-3,
Book Chapter
Det litterære i computerspil.
Mygind, S, Andersen, Tore Rye ; Bruhn, Jorgen ; Christensen, Nina ; Kjerkegaard, Stefan ; Rustad, Hans Kristian ; Stougaard Pedersen, Birgitte ; Tanderup Linkis, Sara, Det litterære i computerspil., Aarhus, Aarhus University Press, 2018, 239-268, isbn:8771248560,
View online
Book Chapter
Kapittel 3 og kapittel 10
Matre, S., Solheim, R. Otnes, H., Berge, Kjell Lars; Evensen, Lars Sigfred; Thygesen, Ragnar, Kapittel 3 og kapittel 10, Oslo, Universitetsforlaget, 431 sider, [2021], 46-71, isbn:9788215028705,
Book Chapter
Kapittel 7: "Talevariasjon, register og medvit".
Mæhlum, B., Akselberg, G., Røyneland, U. og Sandøy, H., Kapittel 7: "Talevariasjon, register og medvit"., Oslo, Cappelen akademisk forl, 20, 2008, 127-147, isbn:9788202283445,
Book Chapter
Mulighetene i språksystemet: Grammatikksyn og grammatikkundervisning i morsmålsfaget
Nygård, M., Kåre Kverndokken (1947-) (redaktør), Mulighetene i språksystemet: Grammatikksyn og grammatikkundervisning i morsmålsfaget, Bergen Landslaget for norskundervisning; Bergen Landslaget for norskundervisning, Fagbokforlaget, 419 sider, [2021], 15-32, isbn:9788245034370,
Book Chapter
Litteratur finn stad
Nordstoga, S., M. B. Claudi & A. Norendal, Mads Breckan Claudi (1979-) (redaktør), Litteratur finn stad, Oslo, Universitetsforlaget, 259 sider, [2022]; © 2022, 71-85, isbn:9788215049908,
Book Chapter
Hva har formet skolens tekster?
Skjelbred, D., Skjelbred, Dagrun, Hva har formet skolens tekster?, Oslo, Cappelen Damm akademisk, 167 sider, [2019], 24-58, isbn:978-82-02-60933-7,
Book Chapter
Hvordan skape engasjement for lesing?
Roe, A. og Blikstad-Balas, M., Roe, A. og Blikstad-Balas, M., Hvordan skape engasjement for lesing?, Oslo, Universitetsforlaget, 2022, 161-182, isbn:9788215063249,
Book Chapter
Kva er leik i norskfaget?
Selås, M. og Skattør, T. H., Magnhild Selås (1971-) (redaktør/forfatter av forord/bidragsyter), Kva er leik i norskfaget?, Bergen, Fagbokforlaget, 188 sider, 2023, 17-36, isbn:978-82-450-4020-3,
Book Chapter
Sunnaneng - et storyline-opplegg i 3. klasse.
Smidt, G., Sunnaneng - et storyline-opplegg i 3. klasse., Oslo, Universitetsforl, 263 s., cop. 2004, 93 --112, isbn:8215004563,
Book Chapter
Fra morsmålsfag til norskfag
Steinfeld, T., Steinfeld, Torill, Claudi, Mads Breckan; Aamotsbakken, Bente, Fra morsmålsfag til norskfag, Bergen, Fagbokforlaget, 55 sider, 2022, 25-64, isbn:9788245040111,
Book Chapter
Innledning
Strand, T., Strand, Torill, Innledning, Oslo, Universitetsforl, 208 s., cop. 2009, 7-16, isbn:9788215014173,
Book Chapter
Språk er makt
Strand, T., Strand, Torill, Språk er makt, Oslo, Universitetsforl, 208 s., cop. 2009, 64-78, isbn:9788215014173,
Book Chapter
Nynorskopplæring med utforskande tilnærming til grammatikk
Søfteland, Å., Kåre Kverndokken (1947-) (redaktør), Nynorskopplæring med utforskande tilnærming til grammatikk, Bergen Landslaget for norskundervisning; Bergen Landslaget for norskundervisning, Fagbokforlaget, 419 sider, [2021], 121-138, isbn:9788245034370,
Book Chapter
"Takk for en flott diskusjon!" Med chatboten Sokrates som samtalepartner i tre elevgruppers fagtekstar
Sørhaug, J. O., Kåre Kverndokken (1947-) (redaktør), "Takk for en flott diskusjon!" Med chatboten Sokrates som samtalepartner i tre elevgruppers fagtekstar, Bergen, Fagbokforlaget, 375 sider, 2024, 69-98, isbn:978-82-450-4829-2,
Book Chapter
Kan omvendt undervisning fremme refleksjon og dybdelæring?
Wølner, T. A., Tor Arne Wølner (1948-) (redaktør), Kan omvendt undervisning fremme refleksjon og dybdelæring?, Bergen, Fagbokforl, cop. 2019, 65-77, isbn:978-82-450-2535-4,
Book Chapter
Norskfaget – skolens fremste danningsfag?
Aase, L., Kjetil Børhaug (1963-) (red./redaktør), Norskfaget – skolens fremste danningsfag?, Bergen, Fagbokforl, 255 s., cop. 2005, 67-85, isbn:9788245003390; 8245003395,
Book Chapter
Et fag i strid med seg selv?
Aase, L., Et fag i strid med seg selv?, Bergen [Oslo]; Bergen [Oslo], Fagbokforlaget; Landslaget for norskundervisning, 230 sider, [2019], 13-26, isbn:978-82-450-3326-7,
Article
På det store hav. Stedbaseret litteraturundervisning på Strandingsmuseum St. George
Eggersen, D. V. og Barfod, K., Cappelen Damm Akademisk NOASP, 97-116, Nordic journal of literacy research, 2, 6, 2020-11-01, 97-116,
View online
Article
Kritisk lesing i høyere utdanning: Hvordan forholder lærerstudenter seg til tekster som krever kritisk lesing?
Elvebakk, L., & Blikstad-Balas, M., Cappelen Damm Akademisk NOASP, 44-63, Nordic journal of literacy research, 2, 8, 2022-10-01, 44-63,
View online
Article
“Et språk som alle andre”. Om norsk romani i samfunn og utdanning
Fløgstad, Guro Nore, University of Oslo Library, Acta Didactica Norden, 1, 14, 2020-05-11, 1-19,
View online
Article
Dysleksi og læring : historien om Kalle
Fottland, Helg, 16-27, Spesialpedagogikk (trykt utg.), Årg. 76, nr. 6 (2011), 2011, 16-27,
View online
Article
Leseleksens plass i norskfagets begynneropplæring
Hoem, T. F & Wagner, A. K. H., Cappelen Damm Akademisk NOASP, 189-207, Nordic journal of literacy research, 1, 8, 2022-08-01, 189-207,
View online
Article
Læring om normering. Erfaringer fra et språkhistorie-didaktisk eksperiment i lærerutdanninga
Hårstad, Stian, 10-, Acta didactica Norge, 3, 10, 2016-09-27, 1-16,
View online
Article
Halvt norsk, äkta utlänning. Maria Navarro Skaranger ur ett postnationellt perspektiv
Jagne-Soreau, M., Edda, 1, 105, 2018, 9-29,
View online
Article
Hva kjennetegner de svakeste elevenes lesekompetanse, lesevaner og strategikunnskap når de går ut av grunnskolen?
Roe, Astrid ; Jensen, Ragnhild Engdal, Nordic Open Access Scholarly Publishing - a division of CappelenDamm Akademisk, 1-21, Nordic journal of literacy research, 3, 2017-12-01, 1-21,
View online
Article
Vilkår for fleirspråklegheit i norskfaget – Ein analyse av læreplanar og lærebøker med fokus på fleirspråklege kompetansemål
Vikøy, Aasne, University of Oslo Library, Acta Didactica Norden, 1, 15, 2021-03-23, 1-22,
View online
Audio Recording
Muntlig historiefortelling i et flerkulturelt klasserom – Del 1
Universitetet i Agder, 2020,
View online
Audio Recording
Muntlig historiefortelling i et flerkulturelt klasserom - Del 2
Universitetet i Agder, 2020,
View online
Book
Lepra
Totland, A., Martin Ernstsen (1982-) (illustratør), Oslo, Gyldendal, 64 sider, [2020]; © 2020, isbn:9788205532076,
View online
Book
Kristin Lavransdatter: Kransen
Undset, S., Astrid Sæther (1945-), [Oslo], Aschehoug, 298 s., 1992, isbn:8203139485,
View online
Book
Eg rissa desse runene : noveller
Basso, A., Oslo, Samlaget, 2023, isbn:9788234007521,
View online
Book
Ulven er løs ; Tors brudeferd ; Odins veddemål
Madsen, P., Oslo, Outland forlag, 213 sider, 1, [2019], isbn:9788284010069,
View online
Book
Runernes verden
Hansen, A. L. og Imer, L. M. (ill.), Lithuania, Forlaget Eudor, 40 sider, 2022; © 2022, isbn:9788794015332,
Book
Kvitebjørn
Lunde, M. og Sandnes, H. J. (ill.), Oslo, Kagge forlag, 227 sider, [2022], isbn:9788248928324,
View online
Book
Sigrid Undset
Uri, H. og Bergsmark, M. (ill.), Oslo, Gyldendal, 27 unummererte sider, [2022], isbn:9788205560772,
View online
Book
Alle utlendinger har lukka gardiner : roman
Skaranger, M. N., Oslo, Oktober, 104 s., 2015, isbn:9788249514946,
Book
Hør'a dagbok! : dagen Nansi gjøret dagbokskriving heftig igjen!
Sewali, Amina, Oslo, Aschehoug, 237 sider, [2020], isbn:9788203268274,
Book
Fra stjernene til livet : en fortelling fra samisk mytologi
Horndal, S., [Billefjord], Iđut, 30 unummererte sider, 2019, isbn:9788276012583,
Book
Luottat sániin : sámi máidnasat mánáide
Strask, J. S. og Andersen, N. M. (ill.), [Ikkaldas], Idut, 78 sider, 2021, isbn:9788276012606,
Book
Sunnaneng
Lindgren, A., [Oslo], Damm, [40] s., 2003, isbn:8251783224,
View online
Book
Buffy By er inspirert : en spenningsroman
Arvola, I. og Brech, N. (ill.), Oslo, Cappelen Damm, 251 sider, [2], [2020]; © 2020, isbn:9788202658953,
Book
Fake news hva er greia med falske nyheter?
Jackson, T. og Guitan, C. (ill.), Oslo, Figenschou, 96 sider, [2021], isbn:9788284310091,
Book Chapter
Trymskvida
Ivar Mortensson-Egnund (1857-1934) (oversetter), Trymskvida, Oslo, Samlaget, 416 s., 2018, 92-96, isbn:978-82-521-9704-4,
Book Chapter
Bisklaretsongen
Henrik Rytter (1877-1950) (oversetter), Bisklaretsongen, Oslo, Samlaget, 172, 38, 1962, 76-83,
View online
Book Chapter
Kvitebjørn Kong Valemon
P. Chr. Asbjørnsen (1812-1885), Alf Rolfsen (1895-1979) (illustratør), Kvitebjørn Kong Valemon, Oslo, Gyldendal, 93, 1, 1993, 7-14, isbn:8205218471,
View online
Website
Vanddraaben
H.C. Andersen, 1848,
View online
Poem
Gunerius
Karpe,
Website
Tale på FIFA-kongressen i Doha, Quatar
Lise Klaveness,
View online
Text Resource
Et utvalg kortere tekster og spill. Informasjon og filer deles på Canvas